مدیریت؛ دور از چشم استاد

گفتارهایی در مدیریت، سیاستگذاری عمومی و سیاستگذاری صنعتی

مدیریت؛ دور از چشم استاد

گفتارهایی در مدیریت، سیاستگذاری عمومی و سیاستگذاری صنعتی

سردرگمی نظام فرهنگی کشور در عرصه مخاطب شناسی

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۰۴ ق.ظ

تعریف مساله : فرد از محیط خانواده بیرون کشیده میشود و به صورت لیزری مورد تربیت قرار می گیرد و وقتی به محیط خانواده برمی گردد دوگانگی حاصل می شود. در نظام تربیتی و آموزشی فعلی به نظر میرسد که مخاطب فرد باشد و نه جامعه

تبعات این دوگانگی کاملا تبیین شود. خیلی جالب است که بسیاری از این تبعات در آینده بروز می کند. تهاجم فرهنگی برای خانواده از یک طرف و رشد قارچی کانون ها و مراکز فرهنگی(که مخاطبشان فقط فرد است) از طرف دیگر.ریشه یابی و بررسی سیر تاریخی مخاطب شناسی در عرصه فرهنگی چه در ایران و چه در جهان. مانند مراسم تعزیه(و نه هیئت مخصوص اقایان و هیئت مخصوص خانمها) مانند جلسات شاهنامه خوانی و ....

تبیین جایگاه خانواده و فرد در اسلام با عنایت به این نکته که اساسا خانواده بستر رشد است. و فرد در نظام ربوبیتی باید در مجرای خانواده به کمال برسد.(اثبات قرآنی شود)

تبیین جایگاه خانواده در ایران متناسب با الگوی ابرقدرتی ایران(به لحاظ فرهنگی، آموزشی، سیاسی ، اقتصادی و ...)

تبیین جایگاه خانواده در دولت مهدوی عجل الله تعالی فرجه الشریف. و سیاست مهدوی در قبال رشد خانواده محور.

ارائه راهکارهای عملیاتی مخصوصا در حوزه خط مشی گذاری رسانه ای و نهادهای کلان کشور مانند مدرسه(همچنین الگوگیری از نهادهای اصیل اسلامی مانند مسجد در عرصه مخاطب شناسی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی